.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ریزش کوه و رانش زمین در رامسر

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: بارندگی‌های رامسر سبب ریزش کوه و بسته شدن محور جواهرده حد فاصل روستای دیسر شهرستان شد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از باشگاه خیرنگاران ،رستم زرودی، با اشاره به اینکه خوشبختانه بارش باران طی 24 ساعت گذشته در مناطق غربی استان خسارت خاصی در پی نداشته است، توضیح داد: بارندگی‌های روز گذشته سبب ریزش کوه و بسته شدن جاده در محور جواهرده رامسر حد فاصل روستا دیسر شد که با اقدامات صورت گرفته این مشکل ظرف 2 ساعت رفع شد و این محور زیربار ترافیکی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه یک واحد مسکونی در منطقه اشکور رامسر به دلیل آبگرفتگی تخلیه شد، افزود: بارش 92 میلیمتری بارن در این شهرستان سبب آبگرفتگی معابر در منطقه مشاکلایه کتالم شد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به اینکه بارندگی‌های صورت گرفته سبب آبگرفتگی محور میرزاکوچک خان در منطقه راجو شد، اظهار کرد: این بارش‌ها در منطقه گاولیماک به شکل رانش جاده بروز کرده و در حال حاضر نیز فعالیت‌های لازم جهت بازگشایی این محور در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه تعطیلی مدرسه ابتدایی ابوذر در منطقه سنگ چین نوشهر از جمله پیامدهای بارش 55 میلی متری باران در این شهرستان بوده است، افزود: بالاآمدن آب نهر در منطقه کهنه سرای شهرستان نیز سبب آبگرفتگی معابر شد.

زرودی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بارش‌ها در مناطق مختلف استان تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت، تمامی امکانات و تدابیر لازم جهت کنترل و هدایت مشکلات احتمالی اندیشیده شده است.
/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.